Mobilna aplikacja SFA

Skuteczność pracy przedstawicieli handlowych to element, który w sposób bezpośredni wpływa na kondycję przedsiębiorstwa. Osoby te codziennie prowadzą rozmowy i negocjacje z kontrahentami, a ich celem jest realizowanie planów sprzedażowych. W ten sposób zapewniają nie tylko płynność finansową, ale również odpowiadają za pozytywny wizerunek marki i produktu na rynku. Optymalizowanie wszelkich procesów realizowanych w działach handlowych to wyzwanie, z którym musi się zmagać wiele firm w Polsce. Autor projektu, posiadający dziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu w mikro i małych przedsiębiorstwach oraz doświadczenie w branży IT jako programista zauważył, że na rynku brakuje kompleksowych rozwiązań wspomagających zarządzanie mikro i małą firmą oraz sprzedaży w terenie przez reprezentantów firmy. Rozwiązań skierowanych głównie do przedstawicieli handlowych, które ułatwiałyby i wspomagały sprzedaż oraz zarządzanie mikro i małą firmą. Na polskim rynku istnieją zbliżone rozwiązania, jednakże koszt wdrożenia takiego systemu powoduje, że mogą pozwolić sobie na niego nieliczni przedsiębiorcy.

Specjalnie dla nich została opracowana mobilna aplikacja sfa, która działa na systemach Android, iOS oraz Windows Phone. Aplikacja ta, poprzez wykorzystanie współczesnych technologii wspomaga i ułatwia zarządzanie sprzedażą. Program sfa jest mobilny, dostępny z dowolnego miejsca na ziemi. Można z niego efektywnie korzystać zarówno w firmie, w biurze jak i w siedzibie kontrahenta. Wystarczy być posiadaczem smartfona, tabletu, bądź komputera. To niezwykle ważny atrybut dla wszystkich handlowców, którzy sporą część swojego dnia pracy spędzają na przemieszczaniu się do poszczególnych lokalizacji. Nasza aplikacja dla przedstawicieli handlowych działa w oparciu o pięć specjalistycznych modułów, które kompleksowo wspierają przedstawicieli handlowych. Jesteśmy przekonani, że nasz mobilny program sfa usprawni pracę również w Twojej firmie. Sposób obsługi e-usługi prezentowanej w niniejszym projekcie, wprowadzanie danych i optymalizacji pracy jest innowacyjny w skali kraju w stosunku do istniejących już rozwiązań. Pomysł na MobiVoice to nie tylko wynik własnych doświadczeń, ale i badań psychologów. Badania psychologiczne udowodniły, że przedstawiciel handlowy posiada 2-3 dniowy cykl działania, aby po półtora dnia osiągnąć pełny rozpęd i osiągnąć swój szczyt możliwości w drugim czy trzecim dniu, dlatego jego praca powinna być tylko skupiona na zewnątrz firmy, czyli nad pracą nad Klientem.

Gwarantujemy szybki zwrot z inwestycji oraz intensyfikację sprzedaży towarów i usług. Wszystkie zainteresowane osoby, firmy oraz podmioty gospodarcze zapraszamy do kontaktu z nasza firmą. Służymy profesjonalnym doradztwem, ekspercką wiedzą oraz wsparciem w procesie wdrożenia aplikacji.

Spółka powstała głównie w celu realizacji niniejszego projektu w ramach działania 8.1 PO IG. Wraz z rozwojem technologicznym oraz rozwojem firmy, spółka planuje wykorzystać nowe technologie oraz zdobytą wiedzę w zakresie świadczenia usług informatycznych dla mikro i małych przedsiębiorstw. Wraz z rozwojem, planuje zatrudniać specjalistów w swojej dziedzinie.

Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się!

Adres e-mail: info@mobivoice.pl